Zielona Kawa- opinie

Zielona kawa od początku roku 2014 w Polsce stała się najpopularniejszym w pełni naturalnym środkiem na odchudzanie. Z racji tego, że od lat korzystam nie tylko z różnego rodzaju suplementów diety, ale także z wszystkich nowinek na rynku środków dietetycznych- postanowiłam spróbować szczęścia i przetestować Zieloną Kawę i wystawić jej opinię.


Jasne stało się, że kawa w ziarnach lub zmielona nie będzie w 100% efektywna (podobnie jak jest z herbatami). Zasięgnęłam więc opinii na forum dla odchudzających się i tam kilka dziewczyn poleciło mi różne produkty. Najpopularniejszy wśród nich był nowy suplement z Zielonej Kawy- Green Coffee Plus. Jest to polski produkt, który ma największą dawkę składników aktywnych z wszystkich form zielonej kawy dostępnych w sprzedaży


Z ulotki wynika coś takiegoZawarty w zielonej kawie kwas chlorogenowy zatrzymuje wchłanianie cukrów w przewodzie pokarmowym. To sprawia, że organizm zaczyna szybko sięgać do zapasów tłuszczu i je spalać, by uzyskać energię.
Brzmi fajnie, ale jak to naprawdę działa? I czy tzw. podwójne działanie to tylko marketingowa ściema? Okazuje się, że niezupełnie. Zielona kawa już od kilku lat robi furorę na zachodzie, gdyż coraz więcej osób stara się uzupełniać dietę naturalnie. Suplementy z zielonej kawy nie tylko są w 100% naturalne, ale działają lepiej niż sama nieprzetworzona zielona kawa.

Czytałam dziesiątki (jak nie setki) tzw. historii sukcesu ze stanów i nawet udało mi się dotrzeć do jednej z dyskusji na forum w Wlk. Brytanii, gdzie dziewczyna w 4 miesiące ze 120 kilogramów schudła do 69, więc szok! Oczywiście z lekką dietą, ale i tak po wielu latach zmagań był to wielki sukces.


Jak działa zielona kawa?


Zawarty w niej kwas chlorogenowy pobudza też aktywność metaboliczną wątroby, która spala więcej tłuszczu. Nawet, jeśli jemy słodycze – i tak zaczniemy chudnąć. Jeśli jednak chcesz przyspieszyć proces utraty wagi – nie blokuj się słodkościami i chociaż 3 razy w tygodniu wybierz się na dłuższy spacer. Efekty Cię zaskoczą. Mnie zaskoczyły. Po 3 tygodniach używania Green Coffee Plus już widzę efekty- głównie to moje boczki znikają, ale też niestety nieco piersi mi zmalały (no ale cóż- zbudowane są głównie z tłuszczu).


Będę starała się wrzucać tutaj efekty co 2 tygodnie (może rzadziej, bo krucho z czasem). Póki co porównanie z tamtego tygodnia:


Różnica jest i nawet jak za bardzo jej nie widzicie, to ubyło już 6kg. Oczywiście spacerek w sobotę i niedzielę+ w środę po pracy jest taki minimum pół godzinki. Ale nawet bez tych spacerków, TO DZIAŁA!

A teraz- jaka jest cena zielonej kawy w sklepach?
To zależy od rodzaju. Jeśli kupicie zwykłą zieloną kawę do parzenia to będzie najtańsza- koło 25-30 złotych za paczkę. Pamiętajcie tylko, że jej skuteczność to tylko około 10-15% tego, co daje suplement.

Najskuteczniejsze na odchudzanie jest wspomniane GC Plus, ale możecie szukać czegoś innego. GC Plus ma tą zaletę, że duża paczka kosztuje tylko 97 złotych, a potrafi zdziałać cuda (zwłaszcza jak ktoś latami nie mógł się odchudzić albo uwielbia słodycze- jak ja haha).

Wasze opinie
Jestem ciekawa Waszych opinii o zielonej kawie. Dajcie znać gdzie kupujecie swoją kawę. Ja znalazłam sklep producenta, więc taniej chyba nie kupię, ale jak coś to piszcie śmiało- Sabina.